sâmbătă, 27 ianuarie 2018

Azi îngerul meu m-a luat în brațe!




Probabil ai trecut vreodată pe lângă ea pe stradă. Sau poate nu.
E o femeie normală, simplă, nu știu cum o cheamă, unde stă, de unde a apărut și unde a dispărut....nimic la ea nu e deosebit. Exceptând sufletul!

După descriere, poate fi oricine, nu? Asta e ideea: înger păzitor poate fi oricine!
Iar al meu azi a venit la mine și m-a luat în brațe. Un gest nesemnificativ pentru alții care însă mie mi-a dat putere să mă ridic de jos și să merg mai departe.

Mi-aș dori ca și eu să însemn pentru cineva vreodată atât cât a însemnat ea pentru mine!

Știu că acest mesaj probabil nu va ajunge niciodată la ea însă dacă într-adevăr există o lege a compensației, pe acea femeie o așteaptă lucruri minunate!

P.S. Această postare nu are nicio urmă de sarcasm sau malițiozitate. E pură iubire pentru un străin care și-a pus amprenta asupra existenței mele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu